Zarząd SAR-u bez Marka Żołędziowskiego
Marek Żołędziowski, prezes Grupy Change Integrated, zrezygnował z pracy w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Nowym członkiem zarządu został Sławomir Stępniewski, prezes agencji interaktywnej Hypermedia. Żołędziowski był członkiem zarządu przez cztery kadencje. Podając powody rezygnacji, tłumaczy, że pochłaniają go obowiązki w ramach Change Integrated. Podczas walnego zgromadzenia członków SAR-u w tym tygodniu zdecydowano o nowej koncepcji członkostwa w stowarzyszeniu. Zakłada ona, że specjalistyczne agencje komunikacji marketingowej mogą w SAR-ze zakładać kluby i w ten sposób przystępować do Stowarzyszenia. Takim powstałym kilka miesięcy temu klubem jest Klub Brand Design, zrzeszający 14 firm projektowych. Warunki, jakie SAR stawia takim strukturom, to m.in. określenie celów, dla realizacji których powstaje i zobowiązanie do przyjęcia wszelkich standardów propagowanych przez SAR. Kluby mogą kształtować swój statut i wybierać zarząd.(MŁ, 03.10.2008)
