Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom i MediaCom Warszawa mają najwięcej nominacji w konkursie Effie

65 prac, spośród wszystkich 151 zgłoszonych, nominowano w dziewiątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2008.

Wśród 38 nominowanych prac agencji reklamowych najwięcej ma Brain - cztery, Gruppa66 Ogilvy i Publicis - po trzy, DDB Warszawa, BBDO Warszawa, Grey Worldwide Warszawa, JWT, Just i PZL - po dwie, Heads Advertising, Adwertajzing, Euro RSCG Warsaw, G7, Healthway, McCann Erickson Polska, Men at Work, Paralotna, Saatchi & Saatchi, Testardo Red Cell, TippingPoint, Young & Rubicam Brands, Jonasz Advertising – po jednej. Nominowano także po jednej kampanii firm: Inter Ikea Center, Polbank EFG i Koalicja 21 Października. Spośród domów mediowych nominowano 27 prac. Najwięcej nominacji mają Starcom i MediaCom – po sześć, Mediaedge:cia – cztery, MindShare – trzy, MPG, ZenithOptimedia Group – po dwie, Macroscope OMD, PanMedia Western, PHD, Universal McCann – po jednej. Prace oceniała mniejsza o połowę, w porównaniu z ubiegłoroczną edycją, liczba jurorów. Jest ich 60. Nowością był podział na grupy eksperckie: trzy do oceny prac agencji reklamowych i dwie - domów mediowych. Przewodniczącym tegorocznego jury jest Marek Kapuściński, prezes zarządu Procter & Gamble Central Europe North. Nagrody konkursu zostaną wręczone 3 listopada br. w Teatrze Wielkim w Warszawie. Gali Effie Awards 2008 towarzyszyć będzie konferencja poświęcona efektywności kampanii reklamowych ”Marketing w dobie raportowania wyników” skierowana do pracowników agencji reklamowych, działów marketingu i zakupów w firmach oraz debata ”Czy można tworzyć dobre relacje między klientem, agencją i działem zamówień firm, w których każda z trzech stron czuje się zwycięzcą?”. Gośćmi specjalnymi konferencji będą m.in.: Peter Field, marketing consultant, autor raportu ”Marketing in The Era of Accountability” i Richard Morris, dyrektor regionalny DDB na Europę, współautor raportu IPA dotyczącego współpracy między agencją, klientem a działami zakupów.

(DOK, 01.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.