Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Kozak-Zagozda i Tomasz Marszałł w grupie Vistula & Wólczanka

Mariusz Kozak-Zagozda i Tomasz Marszałł przeszli do grupy Vistula & Wólczanka SA. Kozak-Zagozda został dyrektorem artystycznym, a Tomasz Marszałł - dyrektorem marketingu grupy.

Mariusz Kozak-Zagozda przed przejściem do spółki Vistula & Wólczanka pracował jako dyrektor marketingu i strategicznych projektów marketingowych LPP SA (właściciela m.in. marek Reserved i Cropp Town). W grupie Vistula & Wólczanka odpowiada za wizerunek i komunikację wszystkich marek. Tomasz Marszałł odpowiadać będzie za biznesowy rozwój, badania, reklamę, public relations i strategię komunikacji całej grupy. Do tej pory pracował jako dyrektor marketingu firmy jubilerskiej W. Kruk. Z grupą Vistula & Wólczanka rozstała się Natalia Szczygieł, dotychczasowa dyrektor marketingu i PR.

(AYA, 30.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.