"Glamour" zmienił formułę i obniżył cenę o 2 zł

Miesięcznik "Glamour" (G+J Polska) ukazał się wczoraj w nowej formule, która nawiązuje do wydania amerykańskiego.
W piśmie odświeżono logo, wprowadzono nowe czcionki i poprawiono nawigację. Jednocześnie obniżono jego cenę do 3,90 zł (do tej pory 5,90 zł) i podniesiono nakład do 300 tys. egz. (średni nakład w pierwszym półroczu br. według ZKDP wyniósł 231,6 tys., a średnie rozpowszechnianie płatne razem osiągnęło 137,3 tys.). Miesięcznik w zmienionej formule otrzymał wsparcie promocyjne w telewizji (MTV Polska, Viva Polska, VH 1, prasie (”Gala”) i Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Kobieta.pl i komunikator Gadu-Gadu). Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu ”Glamour”.(AYA, 26.09.2008)
