Agito.pl konfrontuje się z Media Markt
26.09.2008, 08:14
W poniedziałek sklep internetowy Agito.pl rozpocznie porównawczą kampanię reklamową pod hasłem ”Podobno jestem idiotą...”, której celem ma być bezpośrednia konfrontacja z siecią marketów Media Markt.
Spoty reklamowe będą emitowane przez sześć tygodni w portalu Onet.pl. W każdym z nich zestawione zostaną ceny konkretnych produktów oferowanych w sklepie internetowym Agito.pl i w sieci Media Markt. ”Jest to pierwsza tak agresywna reklama w naszej branży, wprost pokazująca korzyści płynące z zakupów w Agito.pl w porównaniu z ofertą Media Markt” – informuje Tomasz Bator, wiceprezes zarządu Agito SA. Akcja ma być oparta na wynikach badań, przeprowadzonych przez Pentor w październiku 2007 roku oraz MillwardBrown SMG/KRC w kwietniu 2008 roku, które pokazały, że oferta Agito.pl jest średnio o 19 proc. tańsza od oferty Media Marktu. Badania przeprowadzono porównując ceny kilkuset produktów z branży elektroniki użytkowej. Spoty ”Podobno jestem idiotą...” zostały przygotowane przez agencję Heureka. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Kampania ma wygenerować Agito.pl ok. 30 mln odsłon.(DOK, 26.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
