Zobacz jak Polska promuje się w CNN

Od piątku przez 12 tygodni Polska będzie się promowała w CNN.
To jedna z największych jak dotąd telewizyjnych kampanii Polski i polskich miast poza granicami kraju. Dwa 30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane 625 razy. Jeden z nich promuje Polskę jako miejsce atrakcyjne turystycznie, drugi – atrakcyjne biznesowo. W obu przypadkach Polska prezentowana jest jako kraj nowoczesny i dynamiczny m.in. poprzez odniesienia do różnych form aktywnego spędzania wolnego czasu, a także poprzez odniesienia do szkolnictwa wyższego i giełdy. Uzupełnieniem kampanii głównej są spoty promujące poszczególne miasta, w tym m.in. Warszawę, Łódź, Gdańsk i Kraków oraz reklamy w Internecie (na stronach CNN.com i CNNMoney.com). Za kreację i realizację spotów odpowiada ekipa CNN (dział Turner Commercial Productions), która ściśle współpracowała z Polską Organizacją Turystyczną, Ministerstwem Spraw Zagranicznych oraz Polską Agencją Inwestycji Zagranicznych, urzędami miast oraz PLL LOT. Koszty kampanii oszacowano na 600 tys. dol. Ma ona pozwolić na dotarcie do ok. 150 mln mieszkań i pokoi hotelowych w 93 krajach. Kampanii Polski i polskich miast za granicą towarzyszyć ma także seria programów zatytułowanych ”Eye on Poland: Country at the Crossroads” emitowanych w CNN między 6 a 13 października. Akcja marketingowa ma potrwać do połowy grudnia br. Do tej pory z tej formy promocji skorzystały przede wszystkim Chiny, Rosja, Brazylia i Francja.(DOK, 25.09.2008)
