Tomasz Bagiński reżyserem i autorem spotu promującego lokatę PKO BP
24.09.2008, 00:00
Rozpoczęła się emisja spotów promujących ofertę PKO BP, których reżyserem i autorem jest Tomasz Bagiński, laureat Oscara za film animowany ”Katedra” oraz zdobywca głównej nagrody na festiwalu animacji i efektów specjalnych Siggraph.
Kreacja inspirowana jest filmami z gatunku science fiction. Jej celem jest promocja lokat terminowych. Przekaz koncentruje się na poinformowaniu m.in. o wysokości oprocentowania i możliwości wypłacania pieniędzy podczas trwania lokaty. Główne hasło brzmi: ”Stań po stronie zysku!”. Reklamy zamówiono w telewizji (30-sekundowy spot emitowany jest w: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem i w TV 4). Uzupełnieniem są reklamy w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Polska”, ”Metro”), Internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, komunikator Gadu-Gadu i serwisy o tematyce finansowej, wyszukiwarka Google.pl) oraz materiały POS i reklamy na nośnikach zewnętrznych w Warszawie. Kampanię przygotowały agencje Lowe GGK oraz Hypermedia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.(DOK, 24.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
