Nowi klienci domu mediowego Star Media
19.09.2008, 08:14
Dom mediowy Star Media, wchodzący w skład grupy komunikacyjnej Star One, zyskał dwóch nowych klientów.
We wrześniu rozpoczął dla nich realizację kampanii reklamowych. Dom mediowy Star Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla marki Marks & Spencer (sieć sklepów z odzieżą). Reklamy Marks & Spencer pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej, na środkach komunikacji miejskiej (autobusy) i w prasie. Ponieważ sklepy Marks & Spencer znajdują się głównie w Warszawie, kampania ma zasięg lokalny. Drugim nowym klientem domu mediowego Star Media jest spółka NG2, właściciel m.in. marki obuwniczej CCC i sieci sklepów z obuwiem CCC. Star Media zajmie się obsługą jesiennej kampanii telewizyjnej tej marki. Spoty reklamowe ukażą się m.in. w: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie.(AYA, 19.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
