Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 18, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instytut Rozwoju Reklamy ma dyrektora zarządzającego

Bartosz Konopka został dyrektorem zarządzającym w agencji reklamowej Instytut Rozwoju Reklamy.

To nowe stanowisko, do tej pory Instytutem Rozwoju Reklamy zarządzał bezpośrednio Rafał Maryńczak, wiceprezes zarządu. Bartosz Konopka przez ostatnie trzy lata pracował w agencji reklamowej Schulz, w której jako menedżer kierował działem new business & PR.

(MAZ, 18.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.