Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer rozpoczął sprzedaż reklam w miesięczniku ”Kobieta i Życie”

Wydawnictwo Bauer otworzyło sprzedaż reklam do nowego miesięcznika ”Kobieta i Życie”, którego pierwszy numer ukaże się w październiku br. Dla pierwszych klientów przygotowano dwa rodzaje rabatów.

Druga okładka w miesięczniku kosztować będzie 52,5 tys. zł, trzecia – 51 tys. zł, a czwarta – 58,5 tys. zł. Za rozkładówkę trzeba będzie zapłacić 78 tys. zł, za rozkładówkę otwierającą – 87,5 tys. zł, za lewą stronę – 42 tys. zł, a za prawą – 45 tys. zł. Dla pierwszych numerów ”Kobiety i Życia”, ukazujących się w 2008 roku, biuro reklamy przygotowało specjalną ofertę – rabat promocyjny 15 proc. Dodatkowo 15-procentowym rabatem objęte są reklamy zlecone na numery z 2008 roku, wykupione do 29 września. – Według mnie to pismo będzie adresowane raczej do starszych czytelniczek, z dużych miast, które pamiętają ”Kobietę i Życie” sprzed lat. Tytuł konkurować będzie z takimi pismami jak ”Dobre Rady” lub ”Poradnik Domowy” – mówi Krzysztof Kulesz, media planner z domu mediowego Zenith Optimedia, który był na wczorajszej prezentacji tytułu dla domów mediowych. Miesięcznik ”Kobieta i Życie” trafi do sprzedaży po sześciu latach przerwy. Dla porównania cenników reklamowych podajemy ceny okładek w ”Poradniku Domowym” (Agora SA): 68 tys. zł, 67 tys. zł i 70 tys. zł; i w ”Dobrych Radach” (Burda Media Polska) - 61 tys. zł, 59 tys. zł i 69 tys. zł (wszystkie ceny netto).

(KRZ, MW, 16.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.