Bauer rozpoczął sprzedaż reklam w miesięczniku ”Kobieta i Życie”
Wydawnictwo Bauer otworzyło sprzedaż reklam do nowego miesięcznika ”Kobieta i Życie”, którego pierwszy numer ukaże się w październiku br. Dla pierwszych klientów przygotowano dwa rodzaje rabatów.
Druga okładka w miesięczniku kosztować będzie 52,5 tys. zł, trzecia – 51 tys. zł, a czwarta – 58,5 tys. zł. Za rozkładówkę trzeba będzie zapłacić 78 tys. zł, za rozkładówkę otwierającą – 87,5 tys. zł, za lewą stronę – 42 tys. zł, a za prawą – 45 tys. zł. Dla pierwszych numerów ”Kobiety i Życia”, ukazujących się w 2008 roku, biuro reklamy przygotowało specjalną ofertę – rabat promocyjny 15 proc. Dodatkowo 15-procentowym rabatem objęte są reklamy zlecone na numery z 2008 roku, wykupione do 29 września. – Według mnie to pismo będzie adresowane raczej do starszych czytelniczek, z dużych miast, które pamiętają ”Kobietę i Życie” sprzed lat. Tytuł konkurować będzie z takimi pismami jak ”Dobre Rady” lub ”Poradnik Domowy” – mówi Krzysztof Kulesz, media planner z domu mediowego Zenith Optimedia, który był na wczorajszej prezentacji tytułu dla domów mediowych. Miesięcznik ”Kobieta i Życie” trafi do sprzedaży po sześciu latach przerwy. Dla porównania cenników reklamowych podajemy ceny okładek w ”Poradniku Domowym” (Agora SA): 68 tys. zł, 67 tys. zł i 70 tys. zł; i w ”Dobrych Radach” (Burda Media Polska) - 61 tys. zł, 59 tys. zł i 69 tys. zł (wszystkie ceny netto).(KRZ, MW, 16.09.2008)
