Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Fronczewski w kolejnej reklamie Getin Banku

Do 5 października potrwa telewizyjna kampania Getin Banku pt. ”Wypad na ryby”.

Przygotowana przez agencję Elżbieta Pełka Creative Services reklama jest kolejnym spotem banku z Piotrem Fronczewskim. Tym razem promuje on 8-procentową lokatę w Getin Banku. Spot opowiada o siostrzeńcu, którego gra Piotr Fronczewski, i jego wujku, którzy wybierają się na ryby. Ten przychodzi na spotkanie o wiele za wcześnie, bo jak mówi musi wcześniej wrócić, aby założyć ”taaaaaką lokatę” w banku. Dzięki reklamie firma chce dotrzeć do osób starszych i w średnim wieku. ”Wprowadzenie do reklam motywu wędkarskiego sprawia, że zakładanie lokaty w Getin Banku będzie się odbiorcy kojarzyło z czynnością łatwą, przyjemną i dającą realne korzyści” – wyjaśnia Jerzy Prokopczak, dyrektor departamentu marketingu i PR w Getin Banku. Kampanię telewizyjną wspierają działania BTL i w Internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.

(MAZ, 16.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.