"Kobieta i Życie" wraca na rynek

W październiku b.r. Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie".
Pismo ”Kobieta i Życie” powstało w 1946 roku. W czasach PRL był to popularny tygodnik przeznaczony przede wszystkim do kobiet, zajmował się tematyką społeczną i kulturalną. Pismo przestało się ukazywać w 2002 roku. Reaktywowany tytuł ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych zawodowo, doświadczonych, wysoko ceniących życie rodzinne i świadomych swoich potrzeb. Główne akcenty pisma koncentrują się na rozbudowanej tematyce zdrowotnej, praktycznej modzie i urodzie, przepisach kulinarnych, prawie i psychologii. Redaktor naczelną miesięcznika "Kobieta i Życie" jest Małgorzata Borzymińska. Wcześniej była szefową zespołów w pismach (”Rodzice”, ”Olivia”, ”Świat Kobiety”, ”Moje Gotowanie”, ”Pani Domu”). Autorką koncepcji graficznej pisma jest Beata Sędzimir, dyrektor artystyczna "Świata Kobiety". Za koncept biznesowy "Kobiety i Życia" odpowiada Izabela Zaleska, dyrektor wydawnicza segmentu pism poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Miesięcznik "Kobieta i Życie" będzie się ukazywał w podstawowej objętości 120 stron, na wysokiej jakości papierze LWC. Wydawca nie planuje dołączania prezentów dla czytelniczek miesięcznika. Wprowadzeniu pisma na rynek będzie towarzyszyła intensywna kampania promocyjna, obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (RMF, Radio Zet), większość tytułów Wydawnictwa Bauer i punkty sprzedaży detalicznej. Do końca 2008 roku budżet promocyjny zakłada łączne wydatki powyżej 5 milionów złotych. Za sprzedaż powierzchni reklamowej w "Kobiecie i Życiu" opowiada dział reklamy prasy kobiecej Wydawnictwa Bauer, kierowany przez Ewę Kozłowską. Wydawca nie ujawnia daty debiutu, ceny egzemplarzowej oraz nakładu.(GK, 11.09.2008)
