RMF FM i Trójka zyskują słuchaczy

Tylko dwie rozgłośnie ogólnopolskie – RMF FM i Program III Polskiego Radia zyskały słuchaczy w stosunku do ub.r., wynika z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
Udział w rynku ogólnopolskim RMF FM w okresie czerwiec–sierpień br. wyniósł 23,4 proc. (w tym okresie ub.r. – 22,1 proc.). Udział Radia Zet to 17,7 proc. (19,3 proc.), a Programu I Polskiego Radia – 13 proc. (14 proc.). Na kolejnych miejscach w rankingu znajdują się: Program III – 6,2 proc. (5,7 proc.), Radio Maryja – 1,7 proc. (2,1 proc.), Program II – 0,5 proc. (0,6 proc.) i Polskie Radio Euro – 0,2 proc. (przed rokiem jako Radio Bis – 0,3 proc.).(KRZ, 10.09.2008)
