Banah Group zaprezentuje Budimex jako silną spółkę
10.09.2008, 08:12
Na 40-lecie spółki budowlanej Budimex SA agencja reklamowa Banah Group prowadzi jej kampanię wizerunkową.
Kampania ma przedstawić Budimex jako silną i nowoczesną spółkę. Działania skierowane są do inwestorów prywatnych, urzędników odpowiedzialnych za inwestycje, podwykonawców, dostawców i pracowników Budimeksu. W pierwszym etapie kampanii agencja PR Eskadra prowadzi - pod nadzorem Banah Group - działania public relations. W drugim etapie pojawią się reklamy wizerunkowe, umieszczone w prasie branżowej, dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach (m.in. ”Polityka”, ”Wprost”) i miesięcznikach biznesowych (m.in. ”Forbes”, ”Manager Magazin”), oraz w portalach biznesowych i budowlanych. Kampania wizerunkowa potrwa do końca br. Za kreację odpowiada Banah Group. Media planował dom mediowy Brand Connection.(AYA, 10.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
