Poranek z Polsat News w Polsacie ma gorszą oglądalność, niż seriale
Poranne pasmo kanału informacyjnego Polsat News przyciąga do Polsatu prawie o jedną czwartą mniej widzów, niż pokazywane w ub.r. powtórkowe seriale.
Emitowane w godz. 8-9 pasmo zostało wprowadzone 1 września i nosi tytuł ”Nowy dzień”. Po tygodniu gromadziło średnio 139 tys. widzów – o 24 proc. mniej, niż nadawane w ub.r. o tej porze powtórkowe seriale. ”Nowy dzień” dał Polsatowi 5,16 proc. udziału w rynku – mniej, niż osiągnęła w tym czasie konkurencja. Liderem pasma była Jedynka – 24,59 proc. (m.in. poranne ”Wiadomości”, program publicystyczny ”Kwadrans po ósmej”), Dwójka miała 13,69 proc. (”Pytanie na śniadanie”), a TVN – 11,59 proc. (m.in. powtórka serialu ”Na Wspólnej”, ”Dzień dobry TVN”). Poranek z Polsat News w Polsacie ma promować kanał informacyjny, który dzięki temu ma niemal sześciokrotnie większy zasięg. W sierpniu średnia dobowa widownia Polsat News wyniosła 12 tys. osób. Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 09.09.2008)
