Jacek Kołtonik utworzy grupę komunikacyjną wokół Value Media
08.09.2008, 00:00
Dom mediowy Value Media tworzy grupę komunikacyjną. Zadanie to powierzono Jackowi Kołtonikowi.
W ramach Value Media Group mają powstać: agencja reklamowa, interaktywna, agencja public relations i spółka oferująca rozwiązania technologiczne. - Zdajemy sobie sprawę, jak ważne przy tworzeniu komunikacji marketingowej jest zaangażowanie konsumenta. A także dotarcie do niego z informacją o marce na wielu różnych płaszczyznach. Dlatego chcemy zaproponować klientom całościową obsługę w jednej grupie – wyjaśnia cel projektu Jacek Kołtonik. Przez ostanie trzy lata był dyrektorem zarządzającym Fastbridge, działu interaktywnego w Initiative Warszawa. Wcześniej pracował w CR Media Consulting, gdzie zaczynał karierę jako junior media planner, a odchodził jako dyrektor departamentu Internet. Nowe firmy działające w ramach grupy pojawią się częściowo w efekcie przejęć innych podmiotów na rynku, ale będą także tworzone od podstaw. Menedżerowie Value Media na razie nie zdradzają szczegółów. Wiadomo, że jako pierwsza, jeszcze we wrześniu, zacznie działać agencja PR. Wzmacniana jest także oferta domu mediowego Value Media, który powstał w 2005 roku i początkowo specjalizował się w komunikacji w Internecie. Od pewnego czasu planuje już kampanie w innych mediach, a jego zespół pracuje nad nowymi rozwiązaniami.(MŁ, 08.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
