Cyfrowy Polsat rozpoczyna promocję usług MVNO
W poniedziałek Cyfrowy Polsat SA zacznie reklamować się jako wirtualny operator telefonii komórkowej.
W działaniach reklamowych firma chce podkreślać, że usługi telefoniczne adresuje do rodzin. – Chcemy promować telefony za złotówki, pakiet bezpłatnych połączeń oraz możliwość ustalania wysokości abonamentu przez klienta – tłumaczy Andrzej Matuszyńki, członek zarządu ds. marketingu i obsługi klienta Cyfrowego Polsatu SA. Reklamy pojawiać się mają do końca br. w telewizji (m.in. TVP, Polsat i TVN), prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Wprost” i ”Fakt”), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM i Radio PiN) oraz w portalach internetowych (m.in. Wirtualna Polska i Onet.pl). W kampanii wykorzystane zostaną materiały POS (plakaty, ulotki i materiały wizualizacyjne). Kreację radiową i telewizyjną przygotowała Agencja Rozgłośnia. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Mariusz Palej, a za ich produkcję odpowiada CineArt Production i studio NextMedia. Reklamy radiowe wyprodukowało Studio Zet. Za działania BTL odpowiada agencja Take 5. Media zakupił dom mediowy Media Direction. W poniedziałek Cyfrowy Polsat SA jako wirtualny operator komórkowy zacznie świadczyć usługi postpaidowe. Od końca czerwca br. spółka oferuje je już w modelu prepaidowym. Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu SA, nie ujawnia prognoz dotyczących liczby klientów na koniec br. – W przyszłości chcielibyśmy zaoferować naszym abonentom szerokopasmowy Internet oraz ewentualnie telefonię stacjonarną – zapowiada Libicki. Obecnie platforma ma 2,29 mln abonentów.
(KOZ, 04.09.2008)
