Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat rozpoczyna promocję usług MVNO

W poniedziałek Cyfrowy Polsat SA zacznie reklamować się jako wirtualny operator telefonii komórkowej.

W działaniach reklamowych firma chce podkreślać, że usługi telefoniczne adresuje do rodzin. – Chcemy promować telefony za złotówki, pakiet bezpłatnych połączeń oraz możliwość ustalania wysokości abonamentu przez klienta – tłumaczy Andrzej Matuszyńki, członek zarządu ds. marketingu i obsługi klienta Cyfrowego Polsatu SA. Reklamy pojawiać się mają do końca br. w telewizji (m.in. TVP, Polsat i TVN), prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Wprost” i ”Fakt”), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM i Radio PiN) oraz w portalach internetowych (m.in. Wirtualna Polska i Onet.pl). W kampanii wykorzystane zostaną materiały POS (plakaty, ulotki i materiały wizualizacyjne). Kreację radiową i telewizyjną przygotowała Agencja Rozgłośnia. Reżyserem spotów telewizyjnych jest Mariusz Palej, a za ich produkcję odpowiada CineArt Production i studio NextMedia. Reklamy radiowe wyprodukowało Studio Zet. Za działania BTL odpowiada agencja Take 5. Media zakupił dom mediowy Media Direction. W poniedziałek Cyfrowy Polsat SA jako wirtualny operator komórkowy zacznie świadczyć usługi postpaidowe. Od końca czerwca br. spółka oferuje je już w modelu prepaidowym. Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu SA, nie ujawnia prognoz dotyczących liczby klientów na koniec br. – W przyszłości chcielibyśmy zaoferować naszym abonentom szerokopasmowy Internet oraz ewentualnie telefonię stacjonarną – zapowiada Libicki. Obecnie platforma ma 2,29 mln abonentów.

(KOZ, 04.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.