Nocuń dyrektorem wydawniczym pionu pism popularnonaukowych w G+J
03.09.2008, 00:00
Małgorzata Nocuń, dotąd senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego pism popularnonaukowych w G+J Polska.
Nocuń przejęła obowiązki od Katarzyny Biegańskiej, która pełniła obowiązki dyrektora wydawniczego tych magazynów od sierpnia 2007 roku równolegle z wykonywaniem zadań na stanowisku dyrektora wydawniczego książek. Teraz jako dyrektor działu książek G+J i RBA będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój i strategię tego działu. Małgorzata Nocuń odpowiada za wynik finansowy i strategię magazynów ”National Geographic”, ”National Geographic Traveler”, ”Focus” i ”Focus Historia”. Do wydawnictwa dołączyły dwie osoby: Justyna Chlechowicz jako senior brand manager miesięcznika ”Claudia” (dotychczas związana z wydawnictwem Edipresse Polska SA jako starszy specjalista ds. promocji magazynów ”Party. Życie Gwiazd” i ”Hot Moda & Shopping”) oraz Tomasz Knecht jako senior brand manager magazynów ”National Geographic”, ”National Geographic Traveler” (wcześniej związany m.in. z Media Express jako szef produktu dziennika ”Super Express” – obecnie wydawanego przez Murator SA).(AW, 03.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
