Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Korwin Piotrowska, Moritz i Szamanek będą promować Radio PiN

”Radio PiN - trafia między uszy” – pod takim hasłem w połowie września rozpocznie kampanię ta rozgłośnia.

Promować będą ją dziennikarze kojarzeni z Radiem PiN – Karolina Korwin Piotrowska, Michael Moritz i Cezary Szamanek. Ich wizerunki pojawią się na billboardach i nośnikach mobilnych w Warszawie i Łodzi. Oprócz nośników reklamy zewnętrznej promocja obejmie też prasę. Za kreację odpowiada team kreatywny: Monika Donner-Trelińska i Dymitr Słupczyński. Nośniki Radio PiN zakupiło we własnym zakresie.

(AW, 03.09.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.