BZ WBK po kolejnej kampanii z Cleese’m spodziewa się znowu wzrostu sprzedaży
01.09.2008, 08:13
Dziś rusza druga kampania kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK z udziałem Johna Cleese’a.
W spocie brytyjski komik wcielił się w rolę prowadzącego teleturniej. Kampania reklamowa nowego kredytu gotówkowego BZ WBK jest prowadzona pod hasłem ”Hit sezonu – wszyscy biorą!”. Emisja spotów została zaplanowana w TVP, TVN-ie, Polsacie, TV 4, TVN Siedem, Polsacie Sport, TVN 24. Reklamy prasowe można zobaczyć w ogólnopolskich i regionalnych dziennikach, tygodnikach telewizyjnych, prasie kobiecej, tygodnikach opinii. Zaplanowano je także na nośnikach outdooru i w Internecie. Jędrzej Marciniak, dyrektor obszaru zarządzania marką i relacji inwestorskich Banku Zachodniego WBK, informuje, że dzięki pierwszej kampanii z Johnem Cleese’em, przeprowadzonej w lutym br., bank zwiększył dzienną sprzedaż kredytów gotówkowych o blisko 40 proc. Spodziewa się dalszego wzrostu. Spot został nakręcony w warszawskim studiu ”Hollywood” latem tego roku, podczas pobytu Johna Cleese’a w Polsce. Reżyserem, podobnie jak w przypadku pierwszej reklamy, jest Kanadyjczyk Wade Sherman. Kampanię telewizyjną, materiały kampanii prasowej, reklamy zewnętrznej oraz POS przygotowała agencja Men at Work. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.(MŁ, 01.09.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
