Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zjednoczenie.com zdobyła internetowy budżet Monnari Trade

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała dla firmy odzieżowej Monnari Trade SA serwisy internetowe marek Monnari i Pabia. Agencja zdobyła zlecenie po wygranym konkursie ofert, w którym brały udział cztery firmy.

Serwisy Monnari.com.pl i Pabia.eu prezentują kolekcje marek. Firmy podpisały bezterminową umowę o współpracy. Anna Pietrzak, marketing manager Monnari Trade SA, zaznacza, że firma będzie współpracować z agencją również w następnym sezonie, ponieważ jest zadowolona z realizacji projektów.

(TW, 29.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.