Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Murator zmienia formułę ”Mojego Mieszkania”

Wrześniowe wydanie miesięcznika ”Moje Mieszkanie” ukazało się w zmienionej szacie graficznej, z nowymi rubrykami i o ponad złotówkę tańsze. Jest to pierwszy numer wydany przez Muratora SA (wcześniej tytuł należał do G+J Polska) i przygotowany przez Małgorzatę Tomczyk, redaktor naczelną magazynów wnętrzarskich wydawnictwa.

”Moje Mieszkanie” znajduje się obecnie na tej samej półce co należące także do tego wydawnictwa ”M jak mieszkanie”, ale skierowane jest do nieco starszych czytelniczek, niż ten drugi tytuł. Pismo adresowane jest do kobiet, które nie pierwszy raz urządzają mieszkanie. W portfolio wydawnictwa jest jeszcze ekskluzywne pismo wnętrzarskie ”Dobre Wnętrze”. W odmienionym ”Moim Mieszkaniu” znalazły się m.in. rubryki: Premiera miesiąca (z prezentacją nowości na rynku), ABC stylu (z prezentacją ponadczasowych stylów), Najpiękniejsza jedenastka (rzeczy do dekoracji mieszkania), Na każdą kieszeń (prezentacja podobnych rzeczy, ale w różnych cenach), Kocham mój dom (przedstawia domy i kobiety, które je urządzały), Skarby kuchennej szafy (portrety pań, przepisy kulinarne i porady), Kupuj pięknie i tanio (informacje o wyprzedażach w sklepach w nadchodzącym miesiącu). Dzisiaj pismo w nowej formule trafi do sprzedaży. Nakład jest większy niż dotąd - 125 tys. egz. (średni nakład jednorazowy w okresie styczeń–maj br. to 93 tys. egz. – dane ZKDP), a cena niższa - 3,90 zł cenie (wcześniej 4,99 zł). Równolegle Murator uruchomił nowy serwis internetowy Mojemieszkanie.pl. Nad koncepcją zmian pracowała Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna wszystkich magazynów wnętrzarskich Muratora. Wydawnictwo nie informuje, czy rozstało się z poprzednią naczelną pisma Hanną Adamkowską. Informuje jedynie, że nie brała ona udziału w pracach nad nową formułą ”Mojego Mieszkania”. Nie ma jej także w stopce redakcyjnej. Ukazaniu się wrześniowego numeru magazynu towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona od 29 sierpnia do 5 września. Obejmuje ona stacje telewizyjne (TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, Polsat, TV4 i kanały tematyczne sprzedawane przez At Media), radio (RMF FM), magazyny i serwisy internetowe wydawnictwa. Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała firma Avandgarde Productions, layout reklamy prasowej zaprojektował należący do wydawnictwa Pentagon Media Team, a banery w Internecie opracował dział projektów internetowych wydawnictwa. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Mojego Mieszkania” od stycznia do maja br. wyniosło 49 049 egz. (dane ZKDP).

(AW, 29.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.