Zmiany w dziale sprzedaży agencyjnej AMS-u
11.04.2005, 00:00
W dziale sprzedaży agencyjnej operatora reklamy zewnętrznej AMS SA zmniejszono liczbę zespołów, a dział sprzedaży bezpośredniej zyskał nowego zastępcę dyrektora.
W miejsce trzech zespołów w kierowanym przez Monikę Popiołek dziale sprzedaży agencyjnej utwo-rzono dwa, za które odpowiadają Anna Sobczyk i Arkadiusz Gawlak. Zbigniew Kaczmarek, który był szefem trzeciego zespołu, został zastępcą dyrektor Małgorzaty Czechowskiej w dziale sprzedaży bezpośredniej. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów i współpracę przy tworzeniu regionalnych ofert reklamowych z innymi mediami Grupy Agora.(BOB, 11.04.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
