Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 11, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w dziale sprzedaży agencyjnej AMS-u

W dziale sprzedaży agencyjnej operatora reklamy zewnętrznej AMS SA zmniejszono liczbę zespołów, a dział sprzedaży bezpośredniej zyskał nowego zastępcę dyrektora.

W miejsce trzech zespołów w kierowanym przez Monikę Popiołek dziale sprzedaży agencyjnej utwo-rzono dwa, za które odpowiadają Anna Sobczyk i Arkadiusz Gawlak. Zbigniew Kaczmarek, który był szefem trzeciego zespołu, został zastępcą dyrektor Małgorzaty Czechowskiej w dziale sprzedaży bezpośredniej. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów i współpracę przy tworzeniu regionalnych ofert reklamowych z innymi mediami Grupy Agora.

(BOB, 11.04.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.