Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IDMnet wprowadza nowe produkty i oferuje badania marketingowe

Sieć reklamy internetowej IDMnet SA wprowadza zasięgowe pakiety czasowe, nowe pakiety premium oraz rozszerza działalność o badania marketingowe. Od września będą nowe cenniki.

IDMnet od października oferować ma pakiet czasowy ”Time+”, w ramach którego reklamy będą emitowane na stałe w 15-minutowych blokach i mają wykorzystywać zasięg prawie całej sieci. Pakiet kierowany jest głównie do producentów dóbr szybko zbywalnych, do branży motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej i rozrywkowej. Daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców w wybranym przez klienta czasie. Oprócz tego powstały nowe pakiety, istniejące zaś zostały odświeżone. Każdy produkt otrzymał nowy logotyp. W ramach standardowych kategorii tematycznych wprowadzono 35 pakietów premium, które uwzględniają przede wszystkim zainteresowania użytkowników oraz rodzaj i sposób poszukiwania przez nich informacji. Od września IDMnet wprowadza do sprzedaży również pakiety kontekstowe, targetowane według dwóch zmiennych demograficznych. Poszerzono działalność firmy o realizację badań marketingowych przeprowadzanych metodą ankietową. Na wszystkie produkty z jesiennej oferty IDMnet wprowadza nowy cennik. Zmiany uwzględniają pozycje produktów na rynku i atrakcyjność poszczególnych form reklamowych, co oznacza, że niektóre ceny wzrosną, a inne zostaną zredukowane.

(KRZ, 21.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.