Widzowie MTV Polska i Viva Polska wybiorą najlepsze spoty reklamowe
08.08.2008, 08:47

Widzowie MTV Polska i Viva Polska wybiorą najlepsze reklamy w nowym plebiscycie Spoters 2008.
Do końca września br. reklamodawcy i domy mediowe mogą zgłaszać spoty reklamowe. Później widzowie będą na nie głosować w Internecie w pięciu kategoriach: cuda techniki (reklamy produktów z branży technologicznej), nóż/widelec (z branży spożywczej), dobrze skrojone (z branży odzieżowej), pachnidło (z branży kosmetycznej) i rozmaitości (dla pozostałych). Spot, który zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma Grand Prix. Laureaci Spotersów zostaną ogłoszeni w grudniu br. Plebiscyt organizuje MTV Networks Polska razem z firmą At Media. Konkurs poprzedzi jesienią badanie preferencji konsumentów wobec zgłoszonych spotów reklamowych, przeprowadzi je Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.(KOZ, 08.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
