Orange sponsorem głównym festiwalu muzycznego Orange Warsaw Festival
08.08.2008, 08:34
Marka Orange (PTK Centertel) jest sponsorem głównym festiwalu muzycznego Orange Warsaw Festival.
Jego pierwsza edycja odbędzie się 6 września w Warszawie. W ramach festiwalu odbędą się m.in.: koncert zespołu The Fugees, Wyclef Jean i Kelly Rowland, wokalistki zespołu Destiny’s Child oraz noc teatrów organizowana przez Stowarzyszenie Enter, w ramach której będzie można obejrzeć piętnaście przedstawień w różnych teatrach stolicy. Udział w festiwalu jest bezpłatny. Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa festiwalu, która obejmuje telewizję Polsat, radio RMF FM, ”Dziennik”, Onet.pl oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Kreację kampanii przygotowali grafik Tomasz Sadurski i agencja Adeen. PTK Centertel będzie przy okazji festiwalu osobno promował markę Orange. Będą to działania ATL promujące transmisję koncertu na żywo (w Internecie w oparciu o technologię IPTV i na platformie mobilnej), dzwonki i tapety z festiwalowymi artystami. Ta kampania ma się rozpocząć dwa tygodnie przed koncertem, ale jej szczegóły jeszcze nie są znane. Kreację przygotowuje agencja Leo Burnett Warszawa, media kupuje dom mediowy Initiative Warszawa. Organizatorem festiwalu jest agencja eventowa Snap działająca w strukturach koncernu muzycznego Sony BMG.(TW, 08.08.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
