Dwie nowe osoby w ”Harvard Business Review Polska”
Beata Miciałkiewicz dołączyła do miesięcznika ”Harvard Business Review Polska” (Canadian International Management Institute CIMI).
Beata Miciałkiewicz została dyrektorem biura reklamy pisma. Do ”HBRP” przeszła z branżowego miesięcznika ”Brief” (AdPress Wydawnictwo Reklamowe), gdzie kierowała sprzedażą reklam. Zastąpiła Andrzejem Karwowskiego, który z końcem lipca rozstał się z wydawnictwem. Do wydawnictwa dołączył także Marek Wochna, który objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży. Odpowiada za rozwój i prowadzenie projektów strategicznych, w tym za relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi. Wcześniej kierował domem mediowym Easymedia i sprzedażą reklam w TVN-ie i TVN 24. Współpracę z CIMI zakończył Paweł Rabiej, dyrektor ds. rozwoju.(AW, 07.08.2008)
