Markę MixPlus będą reklamowały kukiełki zamiast kabaretu Mumio

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczął kampanię reklamową oferty Music Pack.
Wykorzystano w niej nowy pomysł kreatywny – kukiełki. Dotychczas pakiety marki MixPlus reklamował kabaret Mumio. Trzy rozmawiające na różne tematy kukiełki odpowiadające literom: M, I i X (od słowa Mix) będą bohaterami spotów telewizyjnych MixPlusa. Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu, tak tłumaczy powód ich wprowadzenia: - Chcieliśmy odróżnić w komunikacji marki Plus i MixPlus, które do tej pory były reklamowane przez Mumio. Uznaliśmy, że MixPlus jest dziś na tyle dużą marką, że warto wprowadzić dla niej osobną linię kreatywną. Na Music Pack składa się model telefonu Motorola Rokr e8 z pamięcią wewnętrzną 2GB, na który abonenci mogą ściągać pliki muzyczne z portalu Muzodajnia.pl bez dodatkowych opłat za transfer danych. Kampania pakietu obejmuje telewizję (spot 30-sekundowy przedstawiający ofertę Music Pack i dwa spoty 15-sekundowe prezentujące telefony), radio (spot 30-sekundowy i dwa 15-sekundowe), Internet i prasę. Kreację kampanii przygotowały agencje PZL i Opus B. Media kupił dom mediowy Universal McCann. Kampania potrwa do końca sierpnia.

(TW, 05.08.2008)
