Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większy zespół agencji reklamy Polskiego Radia

Agencja reklamy Polskiego Radia powiększyła zespół o cztery osoby.

Koordynatorem zespołu handlowego została Katarzyna Krzywińska, dotychczas dyrektor biura reklamy prasy kobiecej w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła Iwonę Strehl, która przebywa na urlopie wychowawczym. Pracę w agencji rozpoczęli również: Aneta Jankowska (socjolog, bez doświadczenia w mediach) - jako specjalista ds. reklamy w dziale sprzedaży, Barbara Lipińska (przez ostatni rok współpracownik agencji reklamy) – jako specjalista ds. sponsoringu w dziale wsparcia sprzedaży i Filip Michalski (producent muzyczny i realizator dźwięku) – jako specjalista ds. emisji i produkcji reklam w dziale realizacji kampanii.

(KOZ, 04.08.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.