Kryszyłowicz będzie promował markę odzieżową Franco Feruzzi
Igor Kryszyłowicz, juror programu ”Gwiazdy tańczą na lodzie” w TVP 2, ma się pojawić w kampanii firmy odzieżowej Franco Feruzzi (Modextil).
Kryszyłowicz, który jest także choreografem teatralnym i telewizyjnym, będzie promował jesienno-zimową kolekcję ubrań. Monika Luboińska, specjalistka ds. marketingu i PR marki Franco Feruzzi, wyjaśnia: - Liczymy, że poprzez wykorzystanie wizerunku osoby sławnej podniesiemy prestiż marki i umocnimy świadomość brandu na polskim rynku. Luboińska dodaje, że pod uwagę brane były jeszcze dwie inne kandydatury, ale nie chce zdradzić nazwisk. Reklamy z Kryszyłowiczem mają się pojawić głównie w prasie. Niewykluczone, że akcja będzie realizowana też na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania rozpocznie się we wrześniu br. i potrwa pół roku. Za kreację i realizację działań, wraz z planowaniem i zakupem mediów, odpowiada dział marketingu firmy.(DOK, 01.08.2008)
