PZU rozpisze przetarg na obsługę reklamową

Grupa PZU planuje rozpisanie przetargu na obsługę reklamową, w którym wyłoni agencję do obsługi ATL, BTL i dom mediowy.
Z obsługującymi obecnie PZU agencjami Just i Touchpoint RC oraz domem mediowym Starlink Grupa PZU ma kontrakt do końca roku. Przetarg ma ruszyć po wakacjach, tak by współpraca ze zwycięskim firmami mogła się rozpocząć od 2009 roku. Jak mówi Wojciech Pronobis, od trzech tygodni dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU, celem przetargu będzie wyłonienie jednej wiodącej agencji reklamowej. – Jestem zwolennikiem współpracy z jedną, a nie kilkoma agencjami – mówi szef marketingu PZU. – Z doświadczenia wiem, że gdy reklamodawca współpracuje z jedną firmą, agencja czuje się wtedy bardziej odpowiedzialna za biznes klienta – dodaje. Pronobis pytany, czy do przetargu zostaną zaproszone agencje reklamowe, które PZU zaprosiło pod koniec ub.r. (z powodu odejścia Emilii Przelaskowskiej-Piaseckiej, jego poprzedniczki w PZU, przetarg się nie rozpoczął), odparł, że firma na nowo zweryfikuje pod tym kątem rynek. Głównym celem, jaki stawia sobie nowy szef marketingu PZU, jest unowocześnienie marki. Do końca roku ubezpieczyciel będzie prowadził działania reklamowe. Wprowadzi ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct. Nie planuje jednak osobnej kampanii tej oferty: - Promocja ubezpieczeń direct będzie raczej elementem szerszej kampanii, a nie głównym jej celem – mówi Pronobis.(MŁ, 28.07.2008)
