DPD Polska bez dyrektor marketingu i komunikacji
25.07.2008, 00:00
Dyrektor marketingu i komunikacji firmy kurierskiej DPD Polska Izabella Dessoulavy-Gładysz odeszła firmy.
Nie podaje powodów swojej decyzji i zastrzega, że na jakiś czas wycofuje się z życia zawodowego. Do czasu powołania nowego dyrektora marketingu i komunikacji jej obowiązki przejęła Ewelina Rozpara, specjalista ds. komunikacji DPD Polska. Dessoulavy-Gładysz z branżą public relations i komunikacją marketingową jest związana od ponad 10 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w 1996 roku w Amplico AIG Life TUnŻ. Zanim przeszła do DPD Polska, przez cztery lata była dyrektorem ds. komunikacji marketingowej i PR firmy kurierskiej DHL Express, konkurenta DPD Polska.(DOK, 25.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
