Dodatek "Machina Modne Miasta" będzie bardziej lifestylowy
Cykliczne wydanie specjalne miesięcznika "Machina" (Platforma Mediowa Point Group SA) ukazało się w nowym layoucie, ze zmienionym logo i podwójnym podtytułem "Modne Miasta. Modni Ludzie" (wcześniej "Machina Modne Miasta").
Pismo stało się bardziej lifestylowe. Oprócz prezentacji atrakcyjnych miejsc wydanie specjalne ”Machiny” ma odtąd prezentować sylwetki ciekawych ludzi. Bohaterami zmienionego wydania są Yves Saint Laurent, para Angelina Jolie i Brad Pitt oraz Edyta Górniak. Wydawca, zmieniając kierunek magazynu, nie podjął jeszcze decyzji, czy nowy podtytuł zostanie wprowadzony na stałe. Bardziej lifestylowy charakter pisma ma podkreślać nowy layout i odmienione logo, w którym słowo ”Machina” jest tylko niewielkim elementem, a na pierwszy plan wysunięto czerwono-biały podtytuł. Według założeń wydawcy główna grupa docelowa pisma (ludzie młodzi, dynamiczni, zamożni, mieszkańcy dużych miast) nie zmieni się. Letnie wydanie ukazało się w nakładzie 100 tys. egz. i cenie 5,99 zł. Magazyn dostępny jest do końca września.

(AW, 22.07.2008)
