W kinach ruszyła kampania promująca prezerwatywy Unimil Contact 003
21.07.2008, 08:05

Producent prezerwatyw Unimil SA realizuje kampanię "Czasami mniej znaczy więcej" w sieci kin Ciemna City i Helios – Kinoplex.
Promuje ona cienkie prezerwatywy marki Unimil. Film reklamowy jest wyświetlany w 42 multipleksach w 26 miastach na 368 ekranach, przy takich filmach, jak: ”Hancock (Tonight, He Comes)”, ”Z Archiwum X 2” czy polskiej komedii ”Jak żyć”. Działania komunikacyjne obejmą ponadto ekrany plazmowe w hallach kinowych i naklejki przy kasach oraz w toaletach. Globalną kreację opracowała agencja BDDP&Fils z Francji. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TBWA\. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Guideline. Kampania potrwa do 11 września.(MŁ, 21.07.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
