Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP pracuje nad nową strategią i wizerunkiem

PKO BP pracuje nad strategią rozwoju banku na lata 2008-2012. Według wczorajszego ”Pulsu Biznesu” wytyczne do strategii zakładają rebranding marki.

”PB” dotarł do informacji, że z logo PKO BP zniknie akronim PKO i wyeksponowane zostanie rozwinięcie skrótu BP - Bank Polski. Jako znak graficzny zostanie zachowana skarbonka utworzona z liter ”p k o”. Zmienią się barwy banku: z granatowej na biało- czerwone. Krzysztof Gacek, rzecznik prasowy PKO Banku Polskiego, poinformował w komunikacie, że zarząd banku przygotował i przedstawił radzie nadzorczej ”nową, istotnie odmienną od dotychczasowej strategię rozwoju PKO Banku Polskiego na lata 2008-2012”. Zaznaczył, że „dokument ten jest obecnie przedmiotem dyskusji w organach statutowych banku”. Do momentu zatwierdzenia strategii przez radę nadzorczą bank nie udziela żadnych informacji na ten temat.

(MŁ, 18.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.