"Gazeta Wyborcza" zmodyfikowała logo i wzmacnia serwis Wyborcza.pl

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) zmieniła logo, w którym od dziś pojawia się adres strony internetowej Wyborcza.pl.
Agora chce wzmocnić ten serwis i bardziej związać go redakcją ”Gazety Wyborczej”. Serwis Wyborcza.pl został odświeżony. Styl i kolorystyka layoutu nawiązują teraz do makiety ”Gazety Wyborczej”. Strona jest w pełni multimedialna – na bieżąco pojawiają się na niej relacje najważniejszych wydarzeń, także w formie wideo. Artykuły publikowane w ”Gazecie Wyborczej” odsyłają czytelników do strony Wyborcza.pl. Zmiany wspiera kampania promocyjna w telewizji (m.in. TVN, TVN 24, Polsat, Discovery), radiu (RMF FM, sieć Radio Eska, Program III Polskiego Radia), w prasie (m.in. tygodniki opinii, ”Puls Biznesu”, ”Manager Magazin”, ”National Geographic”, ”Gazeta Wyborcza” i jej dodatki) oraz w Internecie (Mediarun.pl, Bankier.pl, Gazeta.pl). Spoty reklamowe pojawią się w sieci kin Multikino i Helios. Kreację przygotowała agencja Jasieński/Stadnicki Advertising. Media zaplanował i kupił dział promocji ”Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl.
(MAG, 16.07.2008)
