Jęksa został naczelnym ”Logo”
Redaktorem naczelnym ”Logo” (Agora SA), nowego kwartalnika shoppingowego dla mężczyzn, który ma się ukazać w połowie kwietnia, został Cezary Jęksa.
Będzie on sprawował funkcję wydawcy-redaktora naczelnego pisma. Na co dzień Jęksa jest wydawcą w pionie czasopism Agory (odpowiada m.in. za ”Avanti” i ”Auto+”). Kierownikiem zespołu redakcyjnego ”Logo” została Anna Jabłońska, redaktor naczelna ”Avanti”. Materiały będą przygotowywać dziennikarze ”Avanti”, innych pism Agory oraz ”Gazety Wyborczej”. ”Logo” będzie promowane przede wszystkim w mediach należących do Agory: na nośnikach reklamy zewnętrznej, w czasopismach i ”GW”. Kampania jest przygotowywana przez dział marketingu pionu czasopism. ”Logo” będzie kosztować 5,90 zł, a nakład pierwszego numeru ma wynosić 130 tys. egz.(AN, 21.03.2005)
