Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 10, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opcom kieruje e-mailing według zachowania odbiorców

Agencja interaktywna Opcom (Grupa Eskadra) wprowadziła opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych.

Narzędziem Opcomu do zarządzania kampaniami e-mail marketingu jest FreshMail. Dzięki usłudze targetowania behawioralnego klienci korzystający z FreshMail będą mogli grupować odbiorców w oparciu o ich zachowania we wcześniejszych kampaniach. Segmentacja w ramach takiego targetowania pomaga w organizacji kolejnej wysyłki, adresowanej na przykład do grupy osób, które poprzednio otworzyły maile i weszły na promowaną stronę. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma służyć zwiększeniu efektywności kampanii e-mail marektingu. Brand managerem FreshMail jest Paweł Sala.

(TW, 10.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.