Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma e-mail marketingowa Web Power wchodzi na polski rynek

Na polskim rynku zadebiutowała oficjalnie holenderska firma Web Power specjalizująca się w e-mail marketingu.

Do końca tego roku Web Power chce mieć 20 klientów, a na koniec 2009 roku osiągnąć obroty w wysokości 1 mln zł. Warszawa ma być siedzibą najważniejszego biura naszego regionu i jednocześnie przystankiem firmy w ekspansji na Białoruś i Ukrainę. Web Power oferuje tworzenie oraz zarządzanie korporacyjnymi i promocyjnymi wysyłkami mailowymi, a także doradztwo w zakresie budowania strategii komunikacji marketingowej wykorzystującej e-mail. Firma dysponuje własnym narzędziem do realizacji tych celów - DMdelivery. Umożliwia ono regularne czyszczenie i segmentowanie bazy danych, wysyłkę personalizowanych mailingów, badanie rezultatów działań i porównywanie ich w ramach kilku kampanii oraz optymalizację efektów. Jacco Bouw, prezes zarządu Web Power, uważa, że polski rynek znajduje się w najbardziej odpowiednim momencie do rozpoczęcia świadczenia usług e-mail marketingowych. Do końca roku firmę będą tworzyły w Polsce cztery osoby, wspomagane przez pracownika holenderskiej centrali. New business managerem Web Power jest Marta Tamioła, ostatnio new business manager agencji interaktywnej Hypermedia. Web Power oprócz technologii chce dostarczać również kreację. Zamierza kompleksowo obsługiwać klientów w zakresie e-mail marketingu. Web Power obsługuje obecnie w Polsce Polską Akcję Humanitarną, realizowała też kilka kampanii dla Wydawnictwa Naukowego PWN SA. W planach jest rozpoczęcie współpracy z lokalnymi oddziałami klientów globalnych, domami mediowymi, agencjami reklamowymi i interaktywnymi. E-mail marketing jest najpowszechniej wykorzystywaną formą marketingu interaktywnego w polskich firmach. Według szacunków IAB Polska polski rynek e-mail marketingu w 2007 roku był wart 44,3 mln zł. Web Power powstała w 1999 roku w Holandii. Dziś firma ma biura w Szanghaju, Sztokholmie i Stuttgarcie. Spółka współpracuje z globalnymi i lokalnymi klientami, m.in.: British Telecom, Johnson & Johnson, Air France, TUI, Lotto, Heineken, Land Rover i Jaguar.

(TW, 03.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.