Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma e-mail marketingowa Web Power wchodzi na polski rynek

Na polskim rynku zadebiutowała oficjalnie holenderska firma Web Power specjalizująca się w e-mail marketingu.

Do końca tego roku Web Power chce mieć 20 klientów, a na koniec 2009 roku osiągnąć obroty w wysokości 1 mln zł. Warszawa ma być siedzibą najważniejszego biura naszego regionu i jednocześnie przystankiem firmy w ekspansji na Białoruś i Ukrainę. Web Power oferuje tworzenie oraz zarządzanie korporacyjnymi i promocyjnymi wysyłkami mailowymi, a także doradztwo w zakresie budowania strategii komunikacji marketingowej wykorzystującej e-mail. Firma dysponuje własnym narzędziem do realizacji tych celów - DMdelivery. Umożliwia ono regularne czyszczenie i segmentowanie bazy danych, wysyłkę personalizowanych mailingów, badanie rezultatów działań i porównywanie ich w ramach kilku kampanii oraz optymalizację efektów. Jacco Bouw, prezes zarządu Web Power, uważa, że polski rynek znajduje się w najbardziej odpowiednim momencie do rozpoczęcia świadczenia usług e-mail marketingowych. Do końca roku firmę będą tworzyły w Polsce cztery osoby, wspomagane przez pracownika holenderskiej centrali. New business managerem Web Power jest Marta Tamioła, ostatnio new business manager agencji interaktywnej Hypermedia. Web Power oprócz technologii chce dostarczać również kreację. Zamierza kompleksowo obsługiwać klientów w zakresie e-mail marketingu. Web Power obsługuje obecnie w Polsce Polską Akcję Humanitarną, realizowała też kilka kampanii dla Wydawnictwa Naukowego PWN SA. W planach jest rozpoczęcie współpracy z lokalnymi oddziałami klientów globalnych, domami mediowymi, agencjami reklamowymi i interaktywnymi. E-mail marketing jest najpowszechniej wykorzystywaną formą marketingu interaktywnego w polskich firmach. Według szacunków IAB Polska polski rynek e-mail marketingu w 2007 roku był wart 44,3 mln zł. Web Power powstała w 1999 roku w Holandii. Dziś firma ma biura w Szanghaju, Sztokholmie i Stuttgarcie. Spółka współpracuje z globalnymi i lokalnymi klientami, m.in.: British Telecom, Johnson & Johnson, Air France, TUI, Lotto, Heineken, Land Rover i Jaguar.

(TW, 03.07.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.