Dział: IMPREZY

Dodano: Czerwiec 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kreatywni bawili się na jachcie w Cannes

19 czerwca The Music Marketers, Planeta Marketing oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zorganizowały przyjęcie na pokładzie jachtu Baron B przy Carlton Peer w Cannes. Na jachcie bawiło się około 50 osób.

Na pierwszym planie: Wojciech Dagiel - dyrektor kreatywny Publicis, Łukasz Kotliński - art director McCann Erickson i Darek Zatorski - dyrektor kreatywny DDB Warszawa (odwrócony).
Na pierwszym planie: Wojciech Dagiel - dyrektor kreatywny Publicis i Jarosław Wiewiórski - dyrektor kreatywny Leo Burnett.
Na pierwszym planie Wojciech Dagiel i Iwona Kluszczyńska - dyrektorzy kreatywni Publicis.

(23.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.