Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 10, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Mazur nowym brand managerem miesięcznika ”CKM”

Joanna Mazur została brand managerem miesięcznika ”CKM” (Marquard Media Polska).

Do jej głównych zadań należy współtworzenie i realizacja strategii marketingowej miesięcznika, kreowanie jego wizerunku i zwiększenie efektywności sprzedaży. Na stanowisku zastąpiła Piotra Kwaśniewskiego.
Joanna Mazur ostatnio pracowała jako menedżer projektów promocyjnych ”Gazety Prawnej” (Infor PL SA) i project manager w Manager Media, a wcześniej w Ringier Polska SA i AWR ”Wprost”.

(AW, 10.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.