Radio Wrocław zmienia logo, format muzyczny i dżingle
03.06.2008, 14:37

Radio Wrocław wprowadziło nowe logo i poszerzyło format muzyczny oraz wymieniło całą oprawę dźwiękową. Zmiany rozgłośnia promuje hasłem "Nowe brzmienie Radia Wrocław".
Nowe logo utrzymane jest w kolorystyce czerwonej. Stacja zrezygnowała z używania w nazwie (zarówno w logo, jak i na antenie) słowa ”Polskie”, pozostawiając tylko Radio Wrocław. Format muzyczny (do tej pory był to rock) poszerzono o najnowsze przeboje, które stacja określa jako gitarowe granie. – Po dwóch latach od wprowadzenia formatu rockowego okazało się, że jest on zbyt wąski i powoli zaczęło nam brakować nowych piosenek, które moglibyśmy grać na antenie – tłumaczy Piotr Kamiński, zastępca redaktora naczelnego Radia Wrocław. Wprowadzono też nowe dżingle zarówno oprawy anteny, jak i poszczególnych audycji, wyprodukowane przez studio Nieustraszeni Łowcy Dźwięków.(KRZ, 03.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
