Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 23, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Sito przejmie stery w Radiu Bis

Od 1 marca Paweł Sito zostanie dyrektorem Radia Bis, a Krystyna Kępska-Michalska obejmie funkcję dyrektora Biura Programowego Polskiego Radia – poinformowało oficjalnie Polskie Radio SA.

Jak pisaliśmy już 9 lutego w ”Presserwisie”, Sito zastąpi na stanowisku dyrektora Radia Bis Kępską-Michalską. – Obecnie funkcjonujące tak zwane media młodzieżowe są miałkie, bezmyślne i płytkie. Nie dyskutują ze słuchaczami, nie mówią otwarcie o ich problemach, nie dają możliwości wypowiedzenia się. A młodzi w przeciwieństwie do tego, co sądzą właściciele tych mediów, potrzebują kogoś, kto posłucha, co mają do powiedzenia i da im możliwość wygłaszania swoich opinii. Takim radiem będzie Radio Bis – zapowiada Sito. Dodaje, że w stacji pojawi się więcej audycji autorskich i muzycznych oraz dyskusji ze słuchaczami. Nie zamierza zmieniać obecnego profilu muzycznego. Chce rozszerzyć grupę docelową (10-20 lat). – Nawet 28-letni słuchacz może czuć się młodo. Radio Bis będzie radiem dla młodych i nie chcemy tego zamykać w ramy wiekowe – mówi Sito. Nowy dyrektor na razie nie zamierza wprowadzać znaczących zmian personalnych. Szefem informacji pozostanie Michał Niewiadomski, a szefem publicystyki - Kamil Dąbrowa. Paweł Sito ostatnio pracował w Radiu Jazz (prowadził poranek) oraz 4fun.tv (był producentem jednego z programów). Dyrektorem Biura Programowego Polskiego Radia od 1 marca zostanie Krystyna Kępska-Michalska. Pracuje w Polskim Radiu od ponad 30 lat. Stworzyła w miejsce Programu IV Polskiego Radia – Radio Bis. Pod jej dyrekcją w 2004 roku stacja zupełnie zmieniła ramówkę, kierując swój program do młodego słuchacza w wieku 10-20 lat. Dotychczasowy p.o. dyrektora Marek Owsiński (pełnił tę funkcję po odejściu Eugeniusza Smolara) zostanie zastępcą dyrektora Biura Programowego Polskiego Radia. (MS)

(MS, 23.02.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.