F2F – nowa agencja interaktywna w Grupie Just
29.05.2008, 08:21

Face to Face (F2F) to nowa agencja interaktywna w Grupie Just. Jej prezesem został Artur Kaczmarek, do tej pory account director w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej Just.
Agencja F2F powstała z wyodrębnienia zespołu zajmującego się do tej pory w Just działaniami z zakresu interactive. – Do realizacji poszczególnych projektów oddelegowywane są osoby z Just. Pracowników do F2F zaczniemy zatrudniać, gdy agencja zdobędzie swoich klientów. Na razie realizuje projekty dla klientów naszej agencji reklamowej – tłumaczy Maciej Korobacz, wiceprezes Just. Przyznaje, że agencja już teraz startuje w kilku przetargach reklamowych. W F2F ma pracować 10 osób. F2F przygotowała już serwis internetowy dla marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack World), który jest uzupełnieniem przygotowanej przez agencję Just kampanii ATL i BTL dla tej marki chipsów. Nowa agencja interaktywna opracowała też serwis marki Polopiryna.(MAZ, 29.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
