Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 29, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

F2F – nowa agencja interaktywna w Grupie Just

Face to Face (F2F) to nowa agencja interaktywna w Grupie Just. Jej prezesem został Artur Kaczmarek, do tej pory account director w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej Just.

Agencja F2F powstała z wyodrębnienia zespołu zajmującego się do tej pory w Just działaniami z zakresu interactive. – Do realizacji poszczególnych projektów oddelegowywane są osoby z Just. Pracowników do F2F zaczniemy zatrudniać, gdy agencja zdobędzie swoich klientów. Na razie realizuje projekty dla klientów naszej agencji reklamowej – tłumaczy Maciej Korobacz, wiceprezes Just. Przyznaje, że agencja już teraz startuje w kilku przetargach reklamowych. W F2F ma pracować 10 osób. F2F przygotowała już serwis internetowy dla marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack World), który jest uzupełnieniem przygotowanej przez agencję Just kampanii ATL i BTL dla tej marki chipsów. Nowa agencja interaktywna opracowała też serwis marki Polopiryna.

(MAZ, 29.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.