Krzysztof Mocek new business directorem w domu mediowym MindShare
27.05.2008, 00:00
Krzysztof Mocek został new business directorem domu mediowego MindShare. To nowe stanowisko w firmie.
Dotychczas za pozyskiwanie klientów odpowiadali członkowie zarządu i menedżerowie średniego szczebla. Teraz obowiązki te powierzono Krzysztofowi Mockowi. To efekt dynamicznego rozwoju firmy, w tym m.in. powstania działu kreacji Made In Mind i rozwoju działu internetowego MindShare Interaction, a także uniezależniania się od sieci MindShare World. Objęcie przez Mocka stanowiska new business directora nie oznacza, że traci on stanowisko w The Media Insight, siostrzanym domu mediowym MindShare. Pozostaje członkiem zarządu tej firmy. W MindShare awansowano Magdalenę Mulengę. Jako media manager nadzoruje pracę czterech osób. Mulenga pełni też obowiązki client service directora. Z firmą związana jest od trzech lat. Pracuje m.in. dla takich klientów, jak: Motorola, Centralwings i Platforma Obywatelska.(DOK, 27.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
