Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Pronobis zostanie szefem marketingu Grupy PZU

Wojciech Pronobis odchodzi z Grupy TP, by w lipcu objąć stanowisko dyrektora zarządzającego ds. strategii marketingowej Grupy PZU. Jednocześnie będzie dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej i marketingu.

Do końca czerwca Pronobis jest dyrektorem departamentu mediów i komunikacji na rynku masowym (B2C) w Grupie TP. W TP pracuje od 2001 roku. Odpowiada za komunikację marek Orange i TP (kieruje ponad 50-osobowym zespołem w obszarach strategii i planowania mediów, komunikacji marketingowej na rynku masowym oraz badań marketingowych).
Stanowisko, które Pronobis obejmie w Grupie PZU, było nieobsadzone od 8 grudnia 2007 roku, kiedy to z firmy odeszła poprzednia szefowa marketingu Emilia Przelaskowska-Piasecka. W czasie kiedy PZU rekrutowało jej następcę, jej obowiązki pełniła Ewa Zaremba, zastępca dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu. Wspierał ją Marcin Marjański, również zastępca dyrektora biura.

(MŁ, TW, 20.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.