Wojciech Pronobis zostanie szefem marketingu Grupy PZU
Wojciech Pronobis odchodzi z Grupy TP, by w lipcu objąć stanowisko dyrektora zarządzającego ds. strategii marketingowej Grupy PZU. Jednocześnie będzie dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej i marketingu.
Do końca czerwca Pronobis jest dyrektorem departamentu mediów i komunikacji na rynku masowym (B2C) w Grupie TP. W TP pracuje od 2001 roku. Odpowiada za komunikację marek Orange i TP (kieruje ponad 50-osobowym zespołem w obszarach strategii i planowania mediów, komunikacji marketingowej na rynku masowym oraz badań marketingowych).
Stanowisko, które Pronobis obejmie w Grupie PZU, było nieobsadzone od 8 grudnia 2007 roku, kiedy to z firmy odeszła poprzednia szefowa marketingu Emilia Przelaskowska-Piasecka. W czasie kiedy PZU rekrutowało jej następcę, jej obowiązki pełniła Ewa Zaremba, zastępca dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu. Wspierał ją Marcin Marjański, również zastępca dyrektora biura.
(MŁ, TW, 20.05.2008)
