Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 04, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Arabski naczelnym ”Dziennika Bałtyckiego”

Od 1 marca redaktorem naczelnym ”Dziennika Bałtyckiego” (Polskapresse) będzie Tomasz Arabski, obecnie związany z Radiem Plus. Dotychczasowy naczelny, Maciej Siembieda, otrzymał propozycję związaną z nowymi planami wydawniczymi Polskapresse.

- Moja misja w Radiu Plus dobiegła końca - mówi Tomasz Arabski, który nie chce się wypowiadać na temat planów dotyczących dziennika. - Nie wypada mi tego robić. Do końca lutego jestem pracownikiem Radia Plus - wyjaśnia. Arabski, który wcześniej był reporterem Radia Zet, obecnie jest członkiem zarządu Spółki Producenckiej Plus, odpowiadającej za program sieci, prokurentem w Radiu Plus SA (zajmuje się akwizycją reklam) oraz dyrektorem programowym sieci. Nie wiadomo, kto go zastąpi na tych stanowiskach. Maciej Siembieda naczelnym ”Dziennika Bałtyckiego” został w 2002 roku. Wcześniej był szefem ”Trybuny Śląskiej” i ”Nowej Trybuny Opolskiej”. Zarząd Grupy Wydawniczej Polskapresse nie ujawnia powodów zmiany naczelnego ”DB”. W czwartek Siembieda był w Warszawie, gdzie zaproponowano mu stanowisko związane z nowymi planami wydawniczymi Polskapresse, ale szczegółów nie ujawniono. Nie wiadomo więc, czy Siembieda je przyjął. Nie udało nam się z nim wczoraj skontaktować. Kilka dni temu w Łodzi odbyło się spotkanie wszystkich naczelnych dzienników należących do Polskapresse, ale sprawy zmiany naczelnego w ”DB” wówczas nikt na nie poruszał. – To prawdopodobnie decyzja właścicieli z Niemiec, bo w warszawskim zarządzie Grupy Siembieda miał dobre notowania – mówi anonimowo jeden z naszych rozmówców związanych z Polskapresse. Średnia sprzedaż ”Dziennika Bałtyckiego” według ZKDP w ub.r. wyniosła 60 381 egz. i była niższa o 13,5 proc. w porównaniu z rokiem 2003. Wpływy reklamowe dziennika (cennikowe) według Agory Monitoring osiągnęły w 2004 roku poziom 66,7 mln zł – o 0,7 proc. mniej niż rok wcześniej. (GK, MS)

(GK, MS, 04.02.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.