Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grey Worldwide Warszawa przejmie Testardo Red Cell

Międzynarodowa sieć Grey Worldwide Warszawa przejmie agencję reklamową Testardo Red Cell – wynika z informacji "Presserwisu".

Rafał Baran i Paweł Niezgoda, założyciele i główni udziałowcy w Testardo zdecydowali się sprzedać swoje udziały sieci Grey Worldwide – dowiedzieliśmy nieoficjalnie. Tym samym dołączą do kierownictwa Grey Worldwide w Polsce, a Testardo Red Cell obok Grey stanie się drugą niezależną agencją reklamową w grupie. Rafał Baran, dyrektor zarządzający Testardo Red Cell nie chciał potwierdzić tej informacji. Jednak Pietro Leone, regional managing director Central & Estern Europe Grey Global Group już dwa tygodnie temu zapowiadał, że szefostwo Grupy Grey zamierza przebudować struktury i przejąć inną agencję reklamową. Testardo Red Cell działa na polskim rynku od 1990 roku. Kluczowi klienci agencji to Telekomunikacja Polska SA, Royal Unibrew Polska, Deutsche Bank, Food Care. Grey Worldwide Group weszła do Polski zakładając w 1992 roku agencję reklamową Grey. W skład grupy oprócz agencji wchodzi jeszcze agencja interaktywna Argonauts, agencja public relations GCI oraz agencja marketingowa G2. Kluczowi klienci Grey to m.in. Heineken, Nokia, Fortis Bank, Hochland.

(MŁ, 12.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.