Z MediaCom Warszawa odchodzi niemal cała kadra zarządzająca

Z domu mediowego MediaCom Warszawa odchodzi kadra zarządzająca: dyrektor zarządzający Marcin Bogłowski, dyrektor zakupu Andrzej Karasowski, dyrektor planowania strategicznego Maciej Ziąbrowski i szef działu interaktywnego Beyond Interactive Marcin Skowroński.
Z początkiem czerwca br. kierownictwo nad tym domem mediowym zostanie powierzone Agnieszce Kosik, obecnie dyrektor zarządzającej domu mediowego Guideline/Maxus (należy do GroupM, podobnie jak MediaCom). Od 2003 roku przez trzy lata wraz z Bogłowskim zarządzała już MediaCom Warszawa. Potem została oddelegowana do stworzenia nowej agencji w GroupM – Guideline. Dla Jacka Dzięcielaka, CEO MPG w Polsce, odejście tak znaczących dla MediaComu pracowników jest dużym zaskoczeniem. – MediaCom słynął ze stabilnej kadry zarządzającej. Jej odejście może wpłynąć na obniżenie poziomu obsługi klientów – mówi Dzięcielak. Cztery osoby, które odchodzą, to długoletni pracownicy tego domu mediowego. Marcin Bogłowski spędził tu całą 12-letnią karierę zawodową, a zaczynał jako junior media planner. Dyrektorem zarządzającym był od 2003 roku. Swoje kariery zawodowe w MediaCom rozpoczynała też pozostała trójka dyrektorów. Marcin Bogłowski nie informuje o przyczynach odejścia ani planach zawodowych. – Firma jest w dobrej kondycji, to dobry czas na zmiany – mówi. Swoją funkcję będzie pełnił do końca lipca. W MediaComie w najbliższych dniach zmieni się struktura, podział obowiązków i odpowiedzialności.(TW, 07.05.2008)
