Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Materna lektorem w kampanii Giełdy Papierów Wartościowych

Wczoraj rozpoczęła się pierwsza w historii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie telewizyjna kampania społeczno-edukacyjna pod hasłem ”Nie myśl o wszystkim jak o grze. Inwestuj”.

Głosu do spotów reklamowych udzielił satyryk Krzysztof Materna, który jest również współautorem niektórych pomysłów kreatywnych. Kampania jest skierowana do inwestorów indywidualnych. Zostanie w niej wykorzystanych sześć 15-sekundowych spotów, które mają uświadomić, czym jest giełda i jakie mechanizmy rządzą rynkiem kapitałowym.
Filmy są emitowane w TVP 1, TVP 2, TVN 24, TVN CNBC Biznes i TV Biznes, a także w Radiu Tok FM i Radiu PiN. Kampania potrwa do końca maja. Ludwik Sobolewski, prezes GPW, ocenił jej koszt na kilkaset tysięcy złotych. Media GPW zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. 




(TW, 06.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.