Krzysztof Materna lektorem w kampanii Giełdy Papierów Wartościowych
Wczoraj rozpoczęła się pierwsza w historii Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie telewizyjna kampania społeczno-edukacyjna pod hasłem ”Nie myśl o wszystkim jak o grze. Inwestuj”.
Głosu do spotów reklamowych udzielił satyryk Krzysztof Materna, który jest również współautorem niektórych pomysłów kreatywnych. Kampania jest skierowana do inwestorów indywidualnych. Zostanie w niej wykorzystanych sześć 15-sekundowych spotów, które mają uświadomić, czym jest giełda i jakie mechanizmy rządzą rynkiem kapitałowym.Filmy są emitowane w TVP 1, TVP 2, TVN 24, TVN CNBC Biznes i TV Biznes, a także w Radiu Tok FM i Radiu PiN. Kampania potrwa do końca maja. Ludwik Sobolewski, prezes GPW, ocenił jej koszt na kilkaset tysięcy złotych. Media GPW zaplanowała i kupiła we własnym zakresie.
(TW, 06.05.2008)
